Консультативний івент «Використання ІКТ при оцінюванні знань учнів»
Щоб досягти мети, потрібно, насамперед, йти.
Оноре де Бальзак
Ще один крок до професійного зростання зробили педагоги закладів освіти Підгаєцької міської територіальної громади на третьому занятті зимово-весняного консультативного івенту «Використання ІКТ при оцінюванні знань учнів», який відбувся 18 березня 2025 року на базі Коворкінг Підгайці Центр розвитку Вільний простір. Директор центру ПРПП Віра Старка зазначила, що в умовах модернізації змісту освіти широко обговорюється важливість створення нових підходів до діагностики навчального процесу, зокрема оцінки освітніх результатів учнів із застосуванням технологій формувального оцінювання. Використанням засобів ІКТ на сучасному етапі - один із ключових важелів забезпечення якісної освіти.
На занятті педагоги отримали низку засобів ІКТ на цифрових платформах для реалізації оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Під час практичного блоку консультант центру Марія Романишин опрацювала з педагогами онлайн сервіс Quizalize – онлайн конструктор інтерактивних тестів, інструмент організації тестування, вікторин в класі, онлайн-опитування. На безкоштовній освітній платформі JustClass учасники створювали інтерактивні завдання, навчалися самостійно налаштовувати вміст завдань та регулювати навантаження на учнів. На онлайнових сервісах педагоги випробовували можливості взаємодії з учнями, використовуючи функції опитування.
Теоретичний та практичний блоки чергувалися здоров’язбережувальними, психологічними вправами та прийомами, які провела консультант центру Наталія Чернець.
На завершення учасники отримали сертифікати та висловили подяку організаторам за цікавий методичний досвід, який стане їм у нагоді під час планування освітнього процесу в умовах НУШ. Запити педагогів вивчаються та враховують при плануванні роботи центру ПРПП.
За чашкою кави учасники обмінялися думками, ідеями та враженнями від спільної роботи. У педагогів сформувалося тверде переконання, що найважливіше у навчанні дітей — це збереження і розвиток кожної дитини, спостереження за їх найменшими успіхами, постійна педагогічна підтримка, супровід на шляху до високих досягнень.