Практикум «Формування ключових компетентностей у здобувачів освіти на уроках біології та хімії: інноваційні підходи та рішення»
Сьогодні все більшого значення в освіті набуває компетентнісний підхід, адже саме компетентності є індикаторами, які дозволяють визначити готовність учня-випускника до подальшого особистого розвитку й до активної участі в житті суспільства.
15 травня 2024 року на базі комунальної установи «Центр дитячої та юнацької творчості» відбувся практикум «Формування ключових компетентностей у здобувачів освіти на уроках біології та хімії: інноваційні підходи та рішення» на якому педагогічна спільнота учителів хімії та біології поглибила знання про шляхи формування ключових компетентностей та прийоми компетентнісної освіти. Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Чернець Наталія висвітлила питання «Компетентнісний підхід в НУШ: креативність, практичні вміння, навчання впродовж життя». Учитель біології Мужилівської ЗОШ І-ІІ ступенів Соляр Оксана презентувала формувальне оцінювання як інструмент реалізації компетентнісного підходу. Педагог залучила вчителів до практичної діяльності. Під час майстер-класу «Я знаю як це робити. Я навчу вас»…педагоги активно працювали в групах, познайомилися з новими техніками для формування ключових компетентностей, які можна використати на уроках хімії та біології. Впроводження елементів STEM-освіти на уроках хімії продемонструвала Кошитар Марія, учитель хімії та біології Сільцівської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Складне й відповідальне завдання стоїть перед педагогами – створити та реалізувати модель успішної, компетентної особистості учня. Зустріч з обміну досвідом сформувала у вчителів нові знання й надала інноваційні можливості організації власної професійної діяльності з визначеної проблеми.