Засідання педагогічної спільноти учителів, які викладають математику
Сьогодні питання надолуження освітніх втрат є особливо актуальними і важливими. Неможливість продуктивно навчатися з початку війни і постійні перерви у навчальному процесі освітніх закладів спричинили масові освітні втрати в учнів усіх вікових категорій. Відповідно до плану роботи комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» 26 березня 2024 року проведено засідання педагогічної спільноти учителів, які викладають математику «Моніторинг освітніх втрат та їх подолання, як актуальне завдання Нової української школи в умовах її розбудови».
Під час семінару консультант центру Марія Романишин охарактеризувала стратегії подолання освітніх втрат в шкільному курсі математики, а саме: адаптацію навчальних програм; міжпредметні зв’язки, використання внутрішньо предметних зв’язків математики, циклічні повторення, доступність матеріалу, формувальне оцінювання, диференційоване навчання, самостійну роботу учнів, інтенсифікація навчання, стабілізація емоційного стану в учнів, навчальну діяльність в укритті та підвищення мотивації учнів. Щоб зацікавити учнів математикою Марія Василівна порекомендувала використовувати математичні квести як засіб виявлення та подолання освітніх втрат. Учасники семінару виробили 6 кроків як надолужувати прогалини у навчанні. Галина Джулинська, учитель математики опорного закладу «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів» поділилася досвідом щодо проходженням сертифікації та закликала учасників спробувати свої сили.
Також на семінарі було розглянуто актуальні питання якісної підготовки до НМТ-2024: виклики та шляхи подолання.