A A A K K K
людям з порушенням зору

Комунальна установа
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"

Підгаєцької міської ради Тернопільської області

Онлайн засідання педагогічної спільноти учителів, які викладають математику

Дата: 05.05.2023 15:11
Кількість переглядів: 146

05 травня 2023 року відповідно до плану КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»  проведено онлайн засідання педагогічної спільноти учителів, які викладають математику: «Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій».

Під час засідання творчої лабораторії консультант центру Марія Романишин ознайомила учасників з поняттям модернізації  та освітніми трендами:

  • зміна ролі вчителя (помічника)  та учня (ініціативного дослідника);
  • персоналізоване, адаптивне навчання;
  • гейміфікація;
  • проєктна діяльність.

Вихідним підґрунтям створення освітнього середовища та використання інноваційних технологій є врахування психологічних особливостей, закономірностей і принципів становлення особистості. Марія Василівна наголосила, що рушійною силою інноваційної діяльності є педагог як творча особистість, адже статистика свідчить, що протягом всієї своєї педагогічної діяльності учитель проводить біля 25 тисяч уроків, а учень за час навчання в школі відвідує їх майже 12 тисяч (375 000 діб). І від кого, як не від учителя, залежить, що дадуть йому ці 375 тис. діб життя – щастя нових відкриттів, щоденного пізнання, чи гіркі розчарування шкільним життям.

Проблемою «Проєктування особистісно-розвивального навчального середовища на уроках математики» ділилася учитель Підгаєцької гімназії імені Маркіяна Паславського Наталія Питуля. Наталія Володимирівна зазначила, що особистісно-орієнтований підхід у навчанні математики полягає у залученні учнів до активної самостійної навчальної діяльності, навчанні їх самостійно здобувати знання. В своїй роботі учителька використовує  засоби, які володіють високим розвиваючим потенціалом:  проблемні ситуації, задачі з життєво-практичним матеріалом, експерименти, електронні симуляції,  дидактичні (рольові) ігри, активні та інтерактивні технології.

Також було розглянуто питання новацій при  проведенні НМТ
 у частині  математики в 2023 році.

Отже, освітній процес потрібно будувати, враховуючи особливості молоді, що навчається - це використання новітніх технічних можливостей, візуалізація матеріалу, формування мотивації, зміна видів діяльності й забезпечення взаємодії і зворотного зв’язку.

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора