Відкритий показ для спільноти учителів трудового навчання та основ здоров'я
Школа має стати місцем, де виховується здорове та компетентне покоління...
Олена Зеленська
Сучасний педагог має володіти різноманітними освітніми та здоров’язбережувальними технологіями з метою створення у закладі освіти ефективної та дієвої педагогічної системи, в основі якої лежать прийоми та технології реалізації освітнього процесу, що об’єднані пріоритетними освітніми цілями. Створення інноваційного мотивуючого здоров’язбережувального освітнього простору як засобу реалізації Державного стандарту базової загальної середньої освіти при викладанні основ здоров’я та трудового навчання стало предметом обговорення педагогічною спільнотою на відкритому показі, який відбувся у дистанційному режимі 12 грудня 2022 року.
У ході заходу висвітлено питання «Формування інноваційного здоров’язбережувального освітнього середовища: досвід і реалізація» та продемонстровано презентацію «Інноваційні технології навчання на уроках «Трудового навчання» і «Технологій»» консультантом КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Наталією Чернець. Педагоги ознайомилися з досвідом роботи щодо створення ефективної та дієвої системи для формування сучасного інноваційного здоров’язбережувального освітнього простору Новіцького Богдана, учителя трудового навчання Литвинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, та Ярової Ольги, учителя основ здоров’я Мужилівської ЗОШ І-ІІ ступенів. Учасники заходу переглянули відеофрагмент уроку основ здоров’я у 9 класі Мужилівської ЗОШ І-ІІ ступенів, на якому школярі захистили проєкти «Велосипед як корисний для здоров’я й екологічно чистий транспортний засіб» та «Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади». Також опрацьовано методичні рекомендації щодо заповнення сторінок журналу в 5-х класах: технологічна та соціальна і здоров’язбережувальна освітні галузі.
Під час загальної дискусії учасники обмінялися думками, ідеями і враженнями від спільної роботи.