Онлайн заняття для заступників директорів з НВР
Головною метою освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Досягти даної мети можна, забезпечивши високий рівень якості освіти. Як забезпечити високу якість у закладі освіти, діяльність якого багатокомпонентна і побудована на різних механізмах взаємодії? На ці та ряд інших запитань отримали відповідь заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти, учасники онлайн заняття «Система внутрішнього моніторингу щодо відстеження й коригування результатів освітньої діяльності закладу освіти», організованого директором комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Вірою Старкою 20 грудня 2021 року.
Директор ознайомила із вимогами до здійснення моніторингової діяльності закладу освіти, основними підходами до аналізу результатів оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти, використання SWOT-аналізу з метою визначення сильних та слабких сторін закладу освіти.
Самооцінювання проводиться у закладах освіти з метою оцінки ефективності функціонування внутрішньої системи та поліпшення діяльності ЗО. Дієві кроки з оцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності були зроблені заступником директора з НВР Угринівської ЗОШ І-ІІ ступенів Лесею Солониною, яка презентувала власні процедури з використання специфічних інструментів (спостереження за проведенням навчальних занять, анкетування учнів, педагогічних працівників, батьків, вивчення документації) за напрямами «Освітнє середовище закладу освіти» та «Система оцінювання здобувачів освіти». Під час внутрішнього моніторингу освітніх процесів вивчено динаміку результатів навчання учнів , якість педагогічної діяльності, стан освітнього середовища.
За результатами самооцінювання підготовлені висновки, які стануть складовою звіту керівника закладу і будуть обговорені на засіданні педагогічної ради. Членами педагогічного колективу будуть визначені шляхи вдосконалення освітньої діяльності закладу на наступний навчальний рік.
Засідання мало практичне спрямування, яке спонукає до планування подальших дій заступників директорів з навчально-виховної роботи зі створення власної системи внутрішнього моніторингу щодо відстеження й коригування результатів освітньої діяльності закладу освіти.