Онлайн консультативна платформа для професійної спільноти учителів, що викладають трудове навчання та основи здоров`я з проблеми «Професійна мобільність педагога в умовах реформування освіти та запровадження НУШ»,
Як ефективно планувати свій професійний розвиток і підвищення кваліфікації? Чим керуватися при організації освітнього процесу за різними формами, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання? Як обрати ті напрямки, у яких хочеться і потрібно розвиватися? На всі ці та інші запитання знайдено відповіді 09 грудня 2020 року на онлайн консультативній платформі для професійної спільноти учителів, що викладають трудове навчання та основи здоров`я з проблеми «Професійна мобільність педагога в умовах реформування освіти та запровадження НУШ», проведеній консультантом центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталією Чернець. У процесі роботи обговорено можливості для вчителів щодо підвищення кваліфікації, визначено шляхи та інструменти самооцінювання власної педагогічної майстерності вчителів, опрацьовано новий Професійний стандарт вчителя та оновлені умови дистанційного навчання. Практичними порадами щодо формування стресостійкості в учасників освітнього простору поділилася Оксана Манюк, консультант центру.
Під час практичної частини заняття орієнтовну технологічну карту дистанційного уроку презентував лауреат зонального етапу всеукраїнського Конкурсу «Учитель року-2021» у номінації «Трудове навчання» Іван Сабат, учитель Новосілківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білокриницької ЗОШ І-ІІ ступенів, філії опорного закладу «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів».
Педагогічною спільнотою учителів проведено аналіз і визначено методи, які в онлайн освіті працюють найкраще, окреслено основні напрями траєкторії професійного розвитку.