Онлайн-дискусія для професійної спільноти учителів, що викладають хімію та біологію з проблеми «Онлайн освіта: виклики та рішення».
«Нема такого каменя на нашому шляху, який не можна було б використати як фундамент росту» саме під таким гаслом 16 грудня 2020 року комунальною установою «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» проведено онлайн дискусію для професійної спільноти учителів, що викладають хімію та біологію з проблеми «Онлайн освіта: виклики та рішення».
Під час теоретичної частини заняття обговорено оновлені умови дистанційного навчання, особливості самооцінювання власної педагогічної майстерності, можливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до нових вимог.
Теоретичним глосарієм «Дискусія. Правила її ведення» відкрила практичну частину Наталія Чернець, консультант центру. Метод «Шість капелюхів» допоміг педагогам обрати спосіб захисту власної позиції з питання «Ефективність дистанційного навчання: проблеми, досвід, пошук». Під час виконання вправи «Визнач фактори» вчителі дали відповідь на питання «Що впливає на якість дистанційної освіти?».
За круглим столом учасники заходу визначили критерії організації дистанційного навчання, окреслили шляхи реалізації ефективної онлайн освіти.